Pamiętacie naszą kampanię Inspired Freedom - „NIEMY KRZYK”, w której wielu z Was miało okazję uczestniczyć ?
Dla przypomnienia jest to międzynarodowa kampania poruszająca problem stosowanej przemocy wobec kobiet i dziewcząt, gdzie z badań wynika że aż 80 % sprawców dokonywanych aktów przemocy jest pod wpływem alkoholu. Integralną częścią związaną z kampanią są zdjęcia prezentujące twarz z rękoma ułożonymi przy ustach ,,NIEMY KRZYK" symbolizujące sprzeciw wobec stosowanej przemocy oraz podkreślające istotę integracji i zachęcające do wspólnych działań na rzecz ofiar.
IOGT Polska jako główny organizator tej kampanii w Polsce nawiązało kontakt z fantastyczną grupą ludzi z Inside Out Project działających na terenie Stanów Zjednoczonych. W dniu 24.07.2014 r. otrzymaliśmy od nich nasze zdjęcia w formie DUŻYCH plakatów, które będą wykorzystane we wrześniu w wydarzeniu o którym pojawi się informacja na naszym FanPage !
Galeria naszych zdjęć : https://www.facebook.com/media/set/?set=a.719401791412574.1073741850.147608908591868&type=3
Dla przypomnienia jest to międzynarodowa kampania poruszająca problem stosowanej przemocy wobec kobiet i dziewcząt, gdzie z badań wynika że aż 80 % sprawców dokonywanych aktów przemocy jest pod wpływem alkoholu. Integralną częścią związaną z kampanią są zdjęcia prezentujące twarz z rękoma ułożonymi przy ustach ,,NIEMY KRZYK" symbolizujące sprzeciw wobec stosowanej przemocy oraz podkreślające istotę integracji i zachęcające do wspólnych działań na rzecz ofiar.
IOGT Polska jako główny organizator tej kampanii w Polsce nawiązało kontakt z fantastyczną grupą ludzi z Inside Out Project działających na terenie Stanów Zjednoczonych. W dniu 24.07.2014 r. otrzymaliśmy od nich nasze zdjęcia w formie DUŻYCH plakatów, które będą wykorzystane we wrześniu w wydarzeniu o którym pojawi się informacja na naszym FanPage !
Galeria naszych zdjęć : https://www.facebook.com/media/set/?set=a.719401791412574.1073741850.147608908591868&type=3
"Magic Drink" to seria odcinków realizowanych przez IOGT Polska w ramach kampanii "Orange Day - Inspired Freedom, której jednym z głównych celów jest promowanie każdego 25 dnia miesiąca jako dnia wolnego od alkoholu.
Chcemy pokazać Wam jak wiele jest ciekawych i orzeźwiających napoi smakujących podobnie jak przyrządzane przez barmanów drinki alkoholowe. Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę, że alkohol sam w sobie nie ma smaku, dlatego dodatki do alkoholu to sztuczka jaką stosują producenci alkoholi.
Chcemy pokazać Wam jak wiele jest ciekawych i orzeźwiających napoi smakujących podobnie jak przyrządzane przez barmanów drinki alkoholowe. Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę, że alkohol sam w sobie nie ma smaku, dlatego dodatki do alkoholu to sztuczka jaką stosują producenci alkoholi.
Dlaczego Twoja abstynencja szczególnie w ten dzień jest dla nas bardzo ważna? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w poniżej zamieszczonym filmie:
W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z powyższym tematem zachęcamy do kontakt : iogt.poland@gmail.com lub tel: +48 535 772 676 , + 48 535 799 996
Pozdrawiamy
IOGT Polska
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz