czwartek, 19 września 2013

Żyj Aktywnie! Żyj zdrowo!

Każde zajęcia sportowe to nie tylko rywalizacja, ale dobra zabawa i okazja do tego by poznać nowych ludzi. Jestem szczęśliwa, że dzięki projektowi mogę robić to co kocham i dzielić się z Wami swoimi pasjami.
Dzisiaj spotkaliśmy się na torkacie, by wspólnie rozegrać mecz siatkówki.
Nie ukrywam, że dzięki temu spotkaniu doznałam wielu fantastycznych wrażeń i przede wszystkich wspomnień z lat szkolnych.  Mojej wf-stki nie zapomnę do dzisiejszego dnia, ponieważ dzięki jej surowej postawie, nauczyłam się podstawowych technik serwowania oraz odbijania. To była kobieta z zasadami, która zawsze nam powtarzała: "jeszcze będziecie mnie wspominać i dziękować" Przyznam, że miała rację :)
Nie uważam się za super gracza, ale w życiu również chodzi o dobrą zabawę, dlatego miła atmosfera to podstawa na naszych zajeciach. :) Mam nadzieję, że następnym razem będzie nas więcej :) 
Do zobaczenia ! :) Natalia :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz